Werken bij Eurlicon

Advies is mensenwerk. Onze adviezen zijn zo goed als de mensen die bij ons werken. Daarom hebben wij bij Eurlicon alleen maar bevlogen specialisten in dienst die weten dat zij met hun bijdrage - hoe groot of klein dan ook - klanten weer een stap verder helpen. Van dit soort betrokken mensen kunnen wij er nooit genoeg hebben.

Vacatures

Wij zoeken een enthousiaste medewerker binnendienst!

Ben jij servicegericht, praktisch ingesteld en daarnaast ook administratief onderlegd? Houd je van een no-nonsense cultuur en behaal je graag resultaat? Dan maken we graag kennis met jou!

Als medewerker binnendienst zorg je voor goed in- en extern relatiebeheer door de juiste en volledige beantwoording en verwerking van inkomende en uitgaande klantcontacten (digitaal, telefoon of post), onderhoud je het CRM-systeem, verzorg je de facturering en ondersteun je onze adviseurs en het management in het commerciële proces.

Wie zijn wij?

Eurlicon is hét toonaangevende en grootste Nederlandse adviesbureau op het gebied van liften, roltrappen, gevelinstallaties en veilig werken op hoogte. Met een enthousiast team van bijna 30 collega’s staan wij meer dan 150 opdrachtgevers bij in het beheer van hun installaties.

Terug naar jou! Dit is wat je onder andere gaat doen:

  • Uitwerken van offertes;
  • Verwerken van opdrachten en opvolging geven naar de projectleider;
  • Ondersteunen van projectleiders bij de voortgangsbewaking;
  • Schriftelijk en telefonisch beantwoorden van vragen van klanten en collega’s;
  • Uitwerken van correspondentie, rapportages, bestekken en bezoekverslagen;
  • Opstellen, verzenden en archiveren van facturen;
  • Afhandelen van binnenkomende e-mail en post;
  • Organiseren van operationele zaken bij trainingen, workshops, bijeenkomsten en beurzen;
  • Gastvrouw/-heer op kantoor en bij beurzen of evenementen.

Wat wij van jou verwachten:

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring;
  • Goede kennis van Office-applicaties als Word en Excel;
  • Ervaring met een CRM-applicatie is een pré;
  • Affiniteit met organiseren en plannen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Gericht op samenwerken in een team;
  • Minimaal 32 uur beschikbaar.

De competenties die wij zoeken zijn:

  • Analytisch en geordend;
  • Proactief en klantgericht;
  • Sociaal en communicatief;
  • Flexibele en collegiale instelling.

Dit is wat wij bieden:

  • Een prima salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Meer dan goede pensioenregeling;
  • Reiskostenvergoeding;
  • Goede ontwikkelmogelijkheden;
  • Periodieke uitjes en een warme plek in een fijn team!

Geïnteresseerd in deze functie? Stuur dan je cv met motivatie naar Anouk Heddes, hoofd Binnendienst via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Ook vragen over de functie en/of de organisatie kunnen hiernaartoe gestuurd worden, of neem contact op via telefoonnummer: 020 - 494 27 40.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Soort dienstverband: parttime (minimaal 32 uur beschikbaar).