Lala

VvE Meandereinde: “Met zo’n rapport kunnen we echt in gesprek met ons onderhoudsbedrijf”

Hoe zit het eigenlijk met het onderhoud van onze liften? Hebben we het goed voor elkaar? En zijn de kosten redelijk? Op die vragen wilde VvE Meandereinde in Amstelveen een helder antwoord. "Via de vorige voorzitter kwamen we bij Eurlicon terecht. De liftadviseurs reageerden meteen op ons verzoek en voerden het onderzoek in een korte periode uit. Resultaat: een uitgebreid onderzoeksrapport inclusief aanbevelingen, waarmee we meteen aan de slag konden", aldus bestuurslid Kirsten Timmer.

"Als bestuursleden van de VvE zijn we zeer tevreden over de door Eurlicon verleende service", benadrukt Kirsten. "De communicatie was vlot en helder. Het uitgevoerde onderzoek leidde tot een gedegen en helder beschreven rapport. Met dit rapport in de hand gaan we nu in gesprek met het onderhoudsbedrijf van onze liften. Ondanks dat we tevreden zijn over het onderhoudsbedrijf, toonde het rapport van Eurlicon nog enige ruimte voor verbetering aan." 

Terugkomen
"Of we Eurlicon in de toekomst opnieuw inschakelen? Wat ons betreft wel. Het is goed om te zien dat een liftadviesbureau als Eurlicon ook opties biedt als een continu Lift Assist-programma. Vooralsnog bevalt ons de projectmatige samenwerking zeer goed. Willen we in de toekomst de vernieuwing van onze liften uitbesteden, dan zien we een belangrijke ondersteunende rol weggelegd voor de adviseurs van Eurlicon," besluit Kirsten Timmer.